2010. november 29., hétfő

A névtelen müvészek

Hát hol is kezdjem ezt a témát. Igen az elején.
hogy mitől művész a művész: hát attól hogy olyat alkot mibe meg látja a szépet az érdekeset és ezt a világ elé tárja és ezzel a világot a saját szemszögéből bemutatja.
Igen sok  módja van hogy meg mutathassuk a saját oldalunkról a világot, zene, festészet, rajzok, írások és fotók.
én ki emelnék kötöttöt eböl az írást és a fotózást.

kezdem a fotózással, mivel nem titkolom imádok fényképezőgéppel rohangálni és meg látni azokat a dolgokat miket nap mint nap látunk de lehet hogy más nem ép úgy néz rá mint ahogy én vagy és a melletted álló ember.
 ezt a képet nemrég csináltam és ötvözni szeretem volna azt hogy milyen az mikor a távolba a bazilika tornya és és közelbe pedig életem egyik része a  kosárlabda össze olvad. és hát ez a lát vány hogy jövö és mult ösze forva egy képen mekora hatásal lesz e világra ne tudom de mindenki meg láthaztja bene azt ami neki fontos  egyesek a palánkot mások a tornyot én mindkettőt csodásnak találom.

Akkor most jönne az irás:
                                              Egyik felem sír ,s a másik nevet,
                                      miért nem tudok uralkodni az érzésim felett?
                                         Esténként mikor lehunyom szemem,
                                               s reggel mikor az ágyam vetem
                                                  Csak arra tudok gondolni
                                                   Nem kéne ennyit morogni
                                      Hisz a kosárral ,s a beattel minden rendbe
                                         De a szerelmi életem árnyék alá van vetve,
                                         Szeretném,hogy letudjak feküdni, nevetve,

                                           De lehet,hogy fent így lett elrendelve?
                                                                      /Iványi Tamás(öcsém)/
A név nem mond sok embernek semmit de mégis mi-járhat e ifjú srác fejébe mikor ilyet irt ilyet alkotót???
az ember az érzelmeit csak szavakban tettekben mutat hatjaki de ilyet mint ez a pár sor nem mindenki alkothat ritka kincsű ember az ki a szavak formálásával tudja meg gazdagítani a világot és ezáltal bátran Vállaja azt hogy igen én ilyet is tudok. legyünk büszkék ara ha ilyen ember van a környezetünkbe mert a mai világba egyre kevesebb az ilyen./én büszke vagyok öcsémre / 
Ez a két példa is mutatja hogy nem kel hogy az ember ismert legyen és a világ meg tudja a nevét mert az ilyen apró művészeken keresztül is csodásába válhat a világ .
És ne higgyétek azt hogy ezt azért írtam mert nem szeretem neves művészeket csak beakartam mutatni hogy a hétköznapok világában ma is élnek névtelenek 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése