2010. december 5., vasárnap

banya r.i.p:(

2010.12.04 ezt a napot tuti nem felejtjük el egy hamar ismét. ekkor történt az hogy öcsém elvesztette 5 éves barátját banyát egy itthoni baleset véget (kutya verekedés esetében történt). én szeretem banyát alacsony termetű volt mindig aranyos és néha csavargós de meg lehetett bízni annyira Bene hogy mikor tüzelt póráz nélkül is tudtam vinni sétálni.
de ez az eset ismét egy írást szült öcsém lékében:
                                               

Közel öt évnyi boldogság,s öröm,
Hátul fekszik a hideg kennel kövön,
Élete elszállt mint egy múló pillanat,
S nemsoká fekszik egy sír alatt,
Úgy érzem kihalt belőlem egy darab
...Csak látom,hogy a többi kutya harap,
Rá gondolok,szemem újra könnybe lábad
Hiszen már vízszintesen terül el lábad.
Szerettelek,s szeretni foglak Banya,
velem voltál,s úgy figyeltél mint Anya.

és én se maradhattam ki:

Könnyeket csalsz a szemembe és fájdalmas keserűség kavarog lékembe, voltál és leszel mert mi szép és jó azt a szívünk mindörökké őrizni fogja már.
Mindig velünk maradsz BANYA
  

 http://www.youtube.com/watch?v=rbTozgoj9OQ

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése